Mesaje de la fanii Fabricii de Staruri


Vreau atat doar sa va spun.
Foarte proasta ideie s-o puneti pe gordienco in juriu. E atat de lipsita de IQ... incat tii rusine sa te uiti la TV. Ea e cel mai dezgustator moment al show-ului. Ne face de rusine pe toata Romania. Nu poate lega doua cuvinte in cruce...
Ce performante a realizat Gordienco ca sa fie juriu? Chiar nu s-a gasit alta candidatura? Uitativa si voi pe foumuri cum o comenteaza toti. Eu va sugerez ca ea "sa se imbolnaveasca" si sa fie inlocuita.
In rest ... SUCCESE
Ghena
STIMATI ORGANIZATORI AL FABRICII DE STARURI 3, STIAM CA LIMITA DE PARTICIPARE E PINA LA 28 ANI, CUM SE ZICE CU ACEI PARTICIPANTI CARE AU 30-33 ANI, NU E SERIOS DELOC. EU PERSONAL MULT ME-AM DORIT SA PARTICIP LA CASTING DAR NU AM VENIT DIN CAUZA VIRSTEI. VA ROG SA-MI DATI UN RASPUNS?
Silvia
salutare lume.....show super.....prezentator de nota 2...unde l-ati gasit se putea si la noi de gasit...din cauza lui ..n-am sa ma uit mai deprte....e prostanak la vorba..fara kalitati....e mai bine sa-l dati afara.....el strika tot.....
Eddy Ady

 
©2009 Fabrica de Staruri 3 ONLINE | by TNB